Nie tylko tradycyjnie. Za parkowanie możemy zapłacić także przy pomocy telefonu!

0
73

Od wczoraj, czyli 25 marca br., dzięki usłudze moBilet, możliwe jest płacenie telefonem komórkowym za parkowanie pojazdów w Strefie Płatnego Parkowania w Kole. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mogli opłacić faktyczny czas parkowania pojazdu oraz zdalnie przedłużać postój. Jest to rozwiązanie bardzo wygodne dla kierowców ponieważ znika problem braku drobnych pieniędzy, konieczność udania się do parkomatu i z powrotem do pojazdu z wykupionym biletem czy powrót do pojazdu i wykupienie w parkomacie dodatkowego czasu. Od tej pory wszystko załatwimy za pomocą aplikacji moBilet. Dodajmy, że płatności za pomocą aplikacji dokonujemy również niezwłocznie po zaparkowaniu pojazdu w SPP. Korzystanie z aplikacji jest bardzo proste. Należy pobrać aplikację na swoje urządzenie wchodząc na stronę mobilet.pl, skanując kod QR lub pobierając aplikację bezpośrednio ze sklepu. Z poziomu aplikacji lub szybkim przelewem zasilamy konto moBilet. Następnie należy skonfigurować ustawienia, wybrać opcję „parkowanie” i określić czas postoju. Celem ułatwienia procesu kontroli obowiązku wnoszenia opłat za parkowanie w SPP, korzystając z płatności mobilnych należy oznakować pojazd naklejką dostępną w Biurze SPP (ul. Dąbska 40) lub zwykłą kartką wyłożoną za przednią szybą pojazdu z napisem: „Parkuję z moBilet”. Więcej informacji można uzyskać w Biurze SPP, na stronie: www.kolo.pl w zakładce Płatne parkingi lub www.mobilet.pl

Burmistrz ma nadzieję, że nowa, wygodna forma płatności wielu mieszkańcom ułatwi życie, zaoszczędzi czas, usprawni załatwianie swoich spraw. Osoby, które nie będą korzystały z aplikacji, za czas postoju płacić będą na dotychczas obowiązujących zasadach – czyli nabywając bilet w parkomacie.

źródło: Urząd Miejski w Kole